Opšti uslovi kupovine

Opšti uslovi pružanja usluga

Prodaja robe putem naše online prodavnice namestajcale.rs obavlja u okviru
registrovane delatnosti Preduzeca za trgovinu I usluge cale doo Slepcevic sa
MB 17363239 I PIB 101897869, na adresi Stevana Sindjelica bb, 15354
Slepcevic, broj telefona 069/690-322 I mail adresa slepcevic@namestajcale.rs

Roba (usluge) koja se prodaje putem Web sajta poseduje svojstva potrebna
za redovnu upotrebu te vrste robe u skladu sa njenom namenom koja je
definisana u deklaraciji. Saobraznost robe ugovoru ISKLJUČIVO utvrđuje
prema svojstvima i nameni robe kako je to definisano u deklaraciji.
Prodajna cena robe je naznačena uz svaki artikal.
Nastojimo da budemo što precizniji u opisu proizvoda, prikazu slika i samih
cena, ali ne možemo garantovati da su sve informacije kompletne i bez
grešaka. Slike ne moraju biti 100% identične proizvodima. Svi artikli prikazani
na sajtu su deo naše ponude i ne podrazumeva da su dostupni u svakom
trenutku.

1.Politika privatnosti

Trenutak prihvatanja porudžbine
Nakon poručivanja, bićete obavešteni o statusu Vaše porudžbine putem
email-a koji ste naveli tokom procesa poručivanja. Porudžbina je prihvaćena
od strane Preduzeća za trgovinu I usluge Cale doo Slepcevic tek nakon
što Vam emailom pošaljemo potvrdu o prihvatanju iste.

Rok isporuke
Period isporuke porudžbine je 15-45 radna dana..

Kašnjenje isporuke
U slučaju kašnjenja isporuke, kupac ima pravo da odustane od kupovine, i u
tom slučaju će sav novac biti vraćen.

Cena isporuke
Cale doo Slepcevic je obezbedio isporuku proizvoda kupljenih u našem Web
shop-u, (isporuka se vrši na području Republike Srbije sa poštanskim brojevima

od 11000 do 37999), u originalnom transportnom pakovanju i nemontirani (za
montažne proizvode).
Cena isporuke proizvoda, kupljenih putem našeg Web shop-a, nije uključena u
kupoprodajnu cenu proizvoda koji se kupuju u našem Web shop-u.
Isporuka proizvoda kupljenih putem našeg Web shop-a moguća je na neki od
sledećih načina:

Procedura isporuke
Pošiljka stiže na adresu u periodu od 08:00-18:00 sati. Potrebno je da u tom
periodu na adresi bude osoba koja može preuzeti pošiljku. Kurir svaku
pošiljku pokušava da uruči u dva navrata. Ukoliko Vas kurir ne pronađe na
adresi, pozvaće vas na telefon koji ste ostavili prilikom kreiranja porudžbenice
i dogovoriti novi termin isporuke. Ukoliko Vas ni drugi put ne pronađe na
adresi, pošiljka se vraća u naše prostorije .
Prilikom preuzimanja pošiljke potrebno je vizuelno pregledati paket, da ne
postoje slučajno vidna oštećenja. Ukoliko primetite da je transpornta kutija
značajno oštećena i posumnjate da je proizvod možda oštećen, imate prava
da odbijete prijem pošiljke i odmah nas obavestite pozivom na telefon
+38169690322 ili putem emaila slepcevic@namestajcale.rs . Ukoliko je
pošiljka na izgled bez oštećenja slobodno preuzmite pošiljku i potpišite kuriru
adresnicu.

Lično preuzimanje u našim objektima ili

Paketna isporuka
Paktena isporuka se vrši od strane City expres, Isporuka kupljenih proizvoda
putem našeg Web shop-a naplaćuje se u skladu sa težinom paketa, prema
cenovniku i uslovima isporuke kurirske sluzbe city expres
U slučaju zamene robe, troškove vraćanja robe snosi kupac.

Procedura isporuke
Pošiljka stiže na adresu u periodu od 08:00-18:00 sati. Potrebno je da u tom
periodu na adresi bude osoba koja može preuzeti pošiljku. Kurir svaku
pošiljku pokušava da uruči u dva navrata. Ukoliko Vas kurir ne pronađe na
adresi, pozvaće vas na telefon koji ste ostavili prilikom kreiranja porudžbenice
i dogovoriti novi termin isporuke. Ukoliko Vas ni drugi put ne pronađe na
adresi, pošiljka se vraća u naše prostorije .
Prilikom preuzimanja pošiljke potrebno je vizuelno pregledati paket, da ne
postoje slučajno vidna oštećenja. Ukoliko primetite da je transpornta kutija
značajno oštećena i posumnjate da je proizvod možda oštećen, imate prava
da odbijete prijem pošiljke i odmah nas obavestite pozivom na telefon
+38169690322 ili putem emaila slepcevic@namestajcale.rs . Ukoliko je
pošiljka na izgled bez oštećenja slobodno preuzmite pošiljku i potpišite kuriru
adresnicu.

2 .Politika reklamacije


Prilikom reklamacije potrebno da ispunite sledeće

Pravo na odustajanje od ugovora, prava i obaveze kupca i
prodavcaZakon za slučaj prodaje na daljinu ustanovljava pravo
kupca, koji se smatra potrošačem (fizičko lice koje proizvod kupuje
radi namirenja svojih individualnih potreba, a ne radi obavljanja
profesionalne delatnosti), da odustane od ugovora u roku od 14 dana
od dana kada mu je proizvod predat. Prilikom odustanka kupac

Popunite formular koji možete ovde skinuti kao pdf

Kontaktirajte nas putem maila slepcevic@namestajcale.rs ili putem
telefona  +381 (0)69 690 322

Popunite pdf-formular i pošaljite nam E-Mail u prilogu ispunjena i
potpisanu reklamaciju na slepcevic@namestajcale.rs

1. Postupak reklamacije

Proizvodi koji se prodaju putem naše
internet prodavnice, su praćeni svom zakonski neophodnom
dokumentacijom uključujući i garantne listove proizvođača. Ukoliko
se pojavi potreba da reklamirate određeni artikal na kvalitet mi ćemo
ispuniti sve zakonski definisane obaveze za prodavca, na isti način
kao da ste robu kupili u klasičnoj prodavnici.Roba pokrivena
garancijom proizvođača se prodaje sa garancijom proizvođača
proširena na Kupca. Reklamacioni postupak se pokreće na zahtev
kupca, popunjavanjem Zahteva za reklamaciju na kvalitet proizvoda .
Ukoliko želite da započnete proces reklamacije, potrebno je da nam
se obratite na email slepcevic@namestajcale.rs ili telefon
+38169690322 kako bi Vam poslali ovaj Zahtev ili da isti skinete sa
našeg web sajta (možete ovde skinuti kao pdf) i da nam ga pošaljete
na email slepcevic@namestajcale.rs Preduzece za tgovinu I usluge
Cale doo Slepcevic, ne preuzima nikakvu odgovornost za greške
kupaca, proizvode pogrešno kupljene ili bilo koje druge greške koje
se odnose na Vaše postupke prilikom kupovine na Web sajtu.
Ukoliko imate nepravilnosti u radu prilikom kupovine proizvoda na
Web sajtu ili niste dobili kupljeni proizvod, molimo Vas da kontaktirate
korisnički servis (kontakt podaci) i mi ćemo se potruditi da otklonimo
nepravilnosti kako biste dobili kupljeni proizvod.Ako je neki proizvod
koji ste kupili defektan ili ne funkcioniše pravilno iz bilo kog razloga,
molimo Vas da kontaktirate naš korisnički servis (kontakt podaci) i da
pogledate garantni list kako biste se upoznali sa detaljima garancije i
postupkom reklamacije.

2.Pravo na povraćaj novca ili zamenu robe

U slučaju odustanka
od ugovora, potrošač ima pravo na povraćaj novca ili na zamenu za
drugi proizvod. Iznos se kupcu vraća po prijemu proizvoda, i nakon
što se utvrdi da je proizvod vraćen neoštećen i ispravan.

3.Pravo na odustajanje od ugovora, prava i obaveze kupca i prodavca

Zakon za slučaj prodaje na daljinu ustanovljava pravo
kupca, koji se smatra potrošačem (fizičko lice koje proizvod kupuje
radi namirenja svojih individualnih potreba, a ne radi obavljanja
profesionalne delatnosti), da odustane od ugovora u roku od 14 dana
od dana kada mu je proizvod predat. Prilikom odustanka kupac može, ali ne mora da navede razloge zbog kojih odustaje.
Obrazac/Izjava o odustanku od ugovora proizvodi pravno dejstvo od
dana kada je poslata trgovcu. U slučaju odustanka od ugovora,
potrošač ima pravo na povraćaj novca ili na zamenu za drugi
proizvod. Cena se kupcu vraća po prijemu proizvoda, i nakon što se
utvrdi da je proizvod neoštećen i ispravan. Kupac je dužan da
proizvod vrati bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana
kada je poslao obrazac za odustanak. Po isteku roka od 14 dana od
dana kada je poslao odustanak, proizvod se više ne moze vratiti.
Prilikom povraćaja robe obavezno je vratiti u ispravnom i
nekorišćenom stanju i originalno neoštećenom pakavanju, pri čemu
se mora priložiti i originalni fiskalni isečak. Po prijemu proizvoda,
utvrdiće se da li je proizvod ispravan i neoštećen. Kupac odgovara za
neispravnost ili oštećenje proizvoda koji su rezultat neadekvatnog
rukovanja proizvodom, tj. kupac je isključivo odgovoran za umanjenu
vrednost proizvoda koja nastane kao posledica rukovanja robom na
način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno
da bi se ustanovili njegova priroda, karakteristike i funkcionalnost.
Ukoliko se utvrdi da je nastupila neispravnost ili oštećenje proizvoda
krivicom kupca, odbiće se vraćanje cene i proizvod će mu biti vraćen
na njegov trošak. Trgovac je dužan da potrošaču bez odlaganja vrati
iznos koji je potrošač platio po osnovu ugovora, a najkasnije u roku
od 14 dana od dana prijema izjave o odustanku, a nakon prijema
proizvoda.

4.Troškovi vraćanja robe i novca


Troškove vraćanja robe i novca snosi kupac, sem u slučajevima kada
kupac dobije neispravan ili pogrešan artikal.

***Svakako je u svakojednom paketu dostavljen i jedan papir reklamacije

3.Politika privatnosti


1.1. Definicije politike privatnosti
Ova Politika privatnosti reguliše praksu prikupljanja informacija od korisnika
prilikom korišćenja internet stranice http://namestajcale.rs , kao i njihovo
skladištenje u bazama podataka našeg Preduzeća za trgovinu I usluge Cale
doo Slepcevic. Naša politika privatnosti obuhvata razloge kako i zašto
sakupljamo, koristimo i štitimo Vaše lične podatke.
Zadržavamo diskreciono pravo da ovu Politiku privatnosti možemo izmeniti u
svako doba i da tako izmenjen tekst postane važeći odmah po objavi istog na
Web sajtu.Nastavak Vašeg korišćenja Web sajta nakon izmena, podrazumeva da
prihvatate sve uslove tako izmenjene Politike privatnosti. Stoga savetujemo
korisnike da periodično ponovo detaljno pročitaju informacije sadržane u
Politici privatnosti, kako bi bili informisani o eventualnim promenama.
1.2. Način prikupljanja i upotrebe podataka
Tokom Vaše posete sajtu možemo prikupiti vaše lične podatke koje su
neophodne da podesite svoj nalog, u svrhu naplate ili isporuke Vaše robe.
Vaše lične podatke koristimo isključivo i samo kako bi nam omogućili da Vam
obezbedimo proizvode i usluge koje želite radi zadovoljenja Vaših zahteva ili
da Vam prilagodimo našu ponudu, tj. da je personalizujemo, unapredili rad
Web sajta, osigurali proveru administrativnih zadataka, uspostavili kontakta sa
Vama, poboljšali naše oglašivačke i promotivne rezultate i poboljšali našu
ponudu proizvoda ili usluga na tržištu, kao i u svrhu saradnje sa institucijama
odgovornim za sprovođenje zakona.
Mi ne prodajemo i ne iznajmljujemo Vaše lične podatke trećim licima, za
njihove markentiške potrebe a da prethodno nismo Vama dali mogućnost da
tu opciju isključite. Međutim, mi možemo otkriti Vaše podatke našim
poslovnim jedinicama i partnerima, koji su deo ove Politike privatnosti. Nikada
i ni pod kojim uslovima nećemo zloupotrebiti Vaše lične podatke. U sledećim
odeljcima ćemo Vam izložiti načine i razloge za moguće davanje Vaših
informacija, za potrebe normalnog poslovanja Web sajta.
1.3. Skladištenje i čuvanje podataka
Preduzeća za trgovinu I usluge Cale doo Slepcevic  kao prodavac
proizvoda i usluga na Web sajtu ulaže maksimalne napore radi zaštite Vaše
privatnosti kad ste “online” kao korisnik. Vaše lične infrmacije se čuvaju na
siguran i poverljiv način, i obrađuju na zakonit način u skladu sa ovom
politikom privatnosti. Preduzimamo odgovarajuće tehničke i organizacione
mere radi zaštite od naovlašćenog i nezakonitog pristupa i obrade vaših ličnih
podataka, uključujući i enkripciju vaših informacija. Mi ćemo Vaše informacije
zadržati onoliko dugo koliko je potrebno da obradimo Vaš nalog, Vaše
plaćanje, odradimo refundaciju sredstava, odgovorimo na žalbu ili pružimo
Vam promotivne informacije na koje ste se prijavili.
1.4. Kolačići (cookies)
Kolačić (cookie) je informacija sačuvana na Vašem računaru od strane
internet stranice koju posetite. Kolačići obično čuvaju Vaša podešavanja,
postavke za internet stranicu, kao što su preferirani jezik ili adresa. Kasnije,
kada opet otvorite istu internet stranicu internet pregledač šalje natrag
kolačiće koji pripadaju toj stranici. Ovo omogućava stranici da Vas prepozna iprikaže informacije prilagođene Vašim potrebama. Ukoliko ne želite da naš
Web sajt ima pristup Vašim kolačićima, možete ih blokirati. Većina web
browsera Vam omogućava da blokirate kolačiće. To možete uraditi putem
Podešavanja Vašeg web browsera.

Zaštita podataka prilikom plaćanja karticama
Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacije se prenose
putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola,
primenom najsavremenijih metoda tokenizacije osetljivih podataka, i u skladu
sa PCI-DSS standardima. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu
dostupni trgovcu.
3D Secure zaštita za sve trgovce i kupce – Banka Intesa Ecommerce
Gateway koristi najviše globalne standarde zaštite i privatnosti podataka. Svi

4.Politika plaćanja
ZAŠTITA POVERLJIVIH PODATAKA / VRAĆANJE
SREDSTVA ITD.

Načini plaćanja
Plaćanje proizvoda na našoj internet prodavnici je moguće izvršiti na jedan od
sledećih načina:
Platnim karticama – VISA, Maestro ili MasterCard koje podržavaju plaćanje
preko Interneta. Plaćanje karticama je realizovano u saradnji sa našom
Bankom – Banka Intesa.
Nakon što se unesu podaci o kartici i potvrdi plaćanje, banka autorizuje
transakciju i time je porudžbina odobrena i ulazi u dalji proces pripreme za
isporuku. Iznos će biti rezervisan na vašoj kartici (računu) i neće Vam biti
raspoloživ za drugu namenu.
Transkacija će biti kompletirana i iznos skinut sa vašeg računa tek kada su
proizvodi pripremljeni za transport i predati kurirskoj službi. U slučaju da se
plaćanje ne kompletira, odnosno iznos se ne skine sa računa do isteka 14
dana od prihvatanja Vaše porudžbine, ta porudžbenica će biti otkazana i
izbrisana. Nakon isteka roka od 14 dana , novac rezervisane na Vašem
računu se oslobadjaju i biće Vam ponovo na raspolaganju. Nakon toga
možete ponoviti istu ili novu porudžbinu, i izvršiti plaćanje vezano za njih.
Proverite kod banke koja je karticu izdala da li Vaša kartica podržava plaćanje
preko Interneta.Zaštita podataka prilikom plaćanja karticama
Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacije se prenose
putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola,
primenom najsavremenijih metoda tokenizacije osetljivih podataka, i u skladu
sa PCI-DSS standardima. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu
dostupni trgovcu.
3D Secure zaštita za sve trgovce i kupce – Banka Intesa Ecommerce
Gateway koristi najviše globalne standarde zaštite i privatnosti podataka. Svi

trgovci koji koriste Banka Intesa Ecommerce Payment Gateway su automatski
uključeni u 3D-Secure zaštitu, čime se kupcima garantuje bezbednost
kupovine. Brojevi platnih kartica kupaca se ne čuvaju na sistemu trgovca a
sami upis se štiti SSL enkripcijom podataka.
PCI DSS Standardi – Banka Intesa Ecommerce se konstantno usaglašava sa
svim zahtevima kartičarskih organizacija u cilju povećanja nivoa bezbednosti
trgovaca i kupaca. Od 2005 godine do danas, bez prekida, sistem je
sertifikovan kao PCI-DSS Level 1 što predstavlja najviši standard u industriji.
PCI Data Security Standard (PCI-DSS) je norma koja definiše neophodne
mere bezbednosti pri obradi, čuvanju i prenošenju osetljivih kartičarskih
podataka. PCI Standardima se štite osetljivi podaci o korisniku kartice tokom
celog procesa plaćanja: od momenta unosa podataka na prodajnom mestu
trgovca, tokom komunikacija između trgovca i relevantnih banaka i
kartičarskih organizacija, kao i kasnije čuvanje tih podataka.Registracija metoda plaćanja
Kada se podaci o kartici kupca, na njegov zahtev ili odlukom trgovca
TOKENIZUJU, (pothranjuju na sertifikovan način za kasnije korišćenje), ti
podaci se čuvaju na Banka Intesa Ecommerce sertifikovanim serverima. Tako
tokenizovani kartični podaci se prenose na potpuno bezbedan i sertifikovan
način. Trgovac ni u jednom trenutku nema pristup podacima o broju kartice i
drugim osetljivim podacima, već dobija referentni broj (token) koji samo on
može koristiti u skladu sa uslovima ugovorenim sa kupcem. Kupac ima
mogućnost deregistracije prethodno registrovane kartice, kao i promene
detalja ranije tokenizovane kartice.

Povraćaj sredstava
U slučaju povraćaja sredstava kupcu koji je predhodno platio nekom od
platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, taj
povraćaj se vrši isključivo preko iste VISA, Maestro ili MasterCard kartice koja
je korištena za plaćanje. Ovo znači da će naša banka na naš zahtev obaviti
povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.

5.Izjava o PDV-u
Preduzece za trgovinu I usluge Cale doo Slepcevic je u sistemu PDV-a

Izjava o konverziji
Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD).Za 
informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Ba
nke Srbije. Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u V
ašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske orga
nizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat o
ve konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene naveden
e na našem sajtu.

sr_RSSerbian